رویداد توسعه‌دهندگان شرکت OpenAI موسوم به DevDay یک رویداد پرشور است که هرساله در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود. بسیاری از کاربران منتظر مدل بعدی این کمپانی یعنی هوش مصنوعی GPT-5 هستند! این مدل به گفته میرا موراتی (مدیر فنی OpenAI) در سطح یک فارغ التحصیل دکترا خواهد بود.

اما طبق اعلام رسمی OpenAI، این شرکت تصمیم گرفته است در کنفرانس DevDay امسال، مدل جدیدی معرفی نکند و به جای آن، بر به‌روزرسانی APIها و خدمات توسعه‌دهندگان تمرکز کند.

طبق اعلامیه وبسایت رسمی OpenAI،‌ رویداد امسال برای معرفی محصولات این کمپانی برگزار می‌شود (مثلا سال گذشته فروشگاه GPT معرفی شد) اما طبق اخبار منتشر شده، رویداد امسال DevDay به صورت مجموعه‌ای از جلسات تعاملی در مکان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رویدادهای امسال OpenAI در ۱ اکتبر (اواسط مهر) در سان‌فرانسیسکو، ۳۰ اکتبر (اواسط آبان) در لندن و ۲۱ نوامبر (اول آدر) در سنگاپور برگزار می‌شود. این رویدادها شامل کارگاه‌ها، جلسات گروهی، دمو محصولات و ارائه‌های توسعه‌دهندگان است و هزینه ثبت‌نام آن 450 دلار است!

آخرین مدلی که کمپانی OpenAI معرفی کرده، مدل هوش مصنوعی GPT4-o بوده، یک مدل جادویی و شگفت انگیز که فعلا به رایگان در اختیار همه کاربران چت جی‌پی‌تی قرار دارد.