کارایی و سرعت مدل هوش مصنوعی GPT-4o mini برای بسیاری از کاربران ChatGPT به اندازه کافی جذاب بود؛‌ اما OpenAI تصمیم گرفت 4 ویژگی مهم آن را آپدیت کند تا کاربرانش را خوشحال‌تر کند! در ادامه این خبر از نامبرلند،‌ این چهار آپدیت هوش مصنوعی GPT-4o mini را برایتان نام برده‌ایم.

ساخت تصویر سریع‌تر

مدل GPT-4o mini اکنون می‌تواند سریع‌تر تصویر بسازد. کاربران مدل مینی به آخرین مدل ساخت عکس با هوش مصنوعی یعنی DALL-E 3 دسترسی دارند و فرایند ساخت تصویر با مدل مینی اکنون سریع‌تر شده است. این یک خبر خوب برای کاربرانی است که با این ابزار استفاده زیادی دارند.

دسترسی به مرورگر و اینترنت

یکی از بزرگترین محدودیت‌های چت جی‌پی‌تی قبلاً عدم دسترسی به اینترنت بود. اما به نقل از techradar اکنون هوش مصنوعی GPT-4o mini به اینترنت و اطلاعات روز دسترسی دارد.

آپلود فایل و درک بهتر

یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های مدل مینی GPT-4o در مقایسه با بقیه مدل‌ها، عدم وجود گزینه‌ آپلود بود. اما اکنون کاربران هوش مصنوعی GPT-4o mini می توانند فایل موردنظرشان را آپلود کنند و در پرامپت خود توضیح دهند که چه می‌خواهند. مدل هوش مصنوعی GPT-4o mini می‌تواند فایل‌ها به خوبی درک کند و آن را برای کاربر تجزیه تحلیل یا خلاصه کند.

حافظه

مدل مینی اکنون به ویژگی حافظه مجهز شده و می‌تواند مکالمات قبلی کاربر را به خاطر بسپارد و طبق تعاملاتی که کاربر قبلا داشته‌ به او پاسخ دهد.

پس نتیجه می‌گیریم که کوچک بودن این مدل، به این معنی نیست که ضعیف‌تر است یا نمی‌تواند کارهای مهم را انجام دهد! اگر قصد دارید این هوش مصنوعی را امتحان کنید می‌توانید از صفحه خرید اکانت chatgpt اشتراک این مدل را تهیه کنید!