هرسال ۱۴ فوریه یا همان ۲۵ بهمن، روز ولنتاین را کنار آدم مورد علاقه امان می‌گذرانیم؛‌ روزی که به نام عشق جشن گرفته می‌شود. آیا شما امسال برای عزیزتان هدیه گرفته‌اید؟‌ اگر به دنبال یک کادو ولنتاین خاص هستید و هنوز نمی دانید چه کادویی به او بدهید،‌ در این مقاله نامبرلند باهم میخوانیم که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به ما درانتخاب کادو ولنتاین یا بهتر جشن گرفتن آن کمک کند.

کادو ولنتاین چی بگیرم؟‌ از هوش مصنوعی بپرس!

اگر شما هم هرچه فکر کرده‌اید چیزی به ذهنتان نرسیده و نمی‌دانید که امسال چه هدیه‌ای به عزیزدل خود دهید،‌ هوش مصنوعی برایتان کار را راحت کرده و به شما کمک می کند که امسال بهترین ولنتاینتان را جشن بگیرید. دیگر لازم نیست هدیه های تکراری مثل خرس قرمز برای دخترها و کمربند چرم برای پسرها بگیرید! هوش مصنوعی با ایده‌های بسیار جالبش شخصیت پارتنر شما را تحلیل می‌کند و به بهترین ایده برای کادو می‌رسد.

هوش مصنوعی می‌تواند شما را برای بهترین ایده کادو ولنتاین راهنمایی کند!

هوش مصنوعی سرشار از ایده های مختلف و جالبی است که ممکن است گاهی اوقات به ذهن خود ما نرسد! می توانید اطلاعات ساده و اولیه‌ای از شخصی که قرار است برایش کادو بگیرید به او بدهید تا به شما چند ایده برای کادو ولنتاین بدهد. دقت کنید که هرچه درخواست شما واضح‌تر و شفاف‌تر باشد، هوش مصنوعی پاسخ بهتری به شما می دهد. در ادامه چندتا راهکاری که برای خرید کادو ولنتاین وجود دارد را مطرح می کنیم.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست

پرسش و پاسخ از هوش مصنوعی

ما اینجا برای شما یک پرسشنامه کوتاه ۶ سوالی آماده کرده‌ایم و چت جی پی تی 4 را برای پاسخ به این سوالات انتخاب کردیم که کافی است پاسخش را به او بدهید تا او به شما ایده های جذابش را برای خرید کادو ولنتاین بدهد.

یک)‌ سن و جنسیت کسی که قرار است برایش کادو بگیرید را مشخص کنید

دو)‌ علاقه مندی‌هایش در چه حوزه‌ای است؟‌ هنری،‌ ورزشی،‌ ادبیات،‌ و…

سه)‌ چه ‌سبک زندگی دارد؟

چهار)‌ شغلش چیه؟

پنج) بودجه شما چقدره حدودا؟

نمونه پرامپت برای کادوی ولنتاین

پرامپت:‌
میخواهم برای دوست دخترم که یک خانم جوان و نویسنده است یک هدیه ولنتاین بخرم اما نمیدانم چی بگیرم با توجه به اطلاعاتی که میدهم به من ایده های جالب و خلاقانه و جدید بده که یک کادو ولنتاین عالی برایش بگیرم:
به من ایده های خلاقانه،‌ جالب، و جدید برای هدیه ولنتاین بده.
میخواهم هدیه بسیار جدید و جالبی باشد و تکراری نباشد.
سلیقه و علاقه‌مندی‌های همسرم چیست؟
او عاشق ورزش،‌ طبیعت،‌ فیلم های کمدی و اشعار فروغ فرخزاد است.
بسیار برونگرا و پرانرژی است و دوست دارد وقتش را با در جمع و با آدم‌ها بگذراند. به گل های آپارتمانی مثل پتوس علاقه مند است. در عین حال دوست دارد کتاب های شعر نو بخواند و فیلم های کلاسیک ببنید.
سبک لباس پوشیدن او کلاسیک و وینتیج است.
چه نوع تجربه‌ها و فعالیت‌هایی او را شاد می‌کند؟
یوگا،‌ غذاهای ایتالیایی مثل پاستا و فیلم دیدن او را خوشحال می کند.
آیا هدفم از این هدیه ایجاد یک لحظه خاص و رمانتیک است یا می‌خواهم یک هدیه مفید و کاربردی انتخاب کنم؟
میخواهم یک لحظه رومانتیک و خاص بسازم.
بودجه‌ی مالی من برای این هدیه چقدر است؟
دو میلیون تومان
آیا می‌خواهم این هدیه را خودم با دست بسازم یا آماده بخرم؟
فرقی ندارد.

نوشتن یک نامه یا پیام عاشقانه با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی می‌تواند به شما برای نوشتن یک متن پر احساس عاطفی کمک کند! هوش مصنوعی می‌تواند با تسلطی که به زبان و ادبیات و واژگان دارد برایتان یک سری عبارات عاطفی را بنویسد. یا مثلا یک سری اطلاعات درباره علایق، خاطرات مشترک، و ویژگی‌های شخصیتی پارتنرتان به هوش مصنوعی بدهید و برایتان نامه بنویسد.

همچنین می‌توانید خودتان یک متن بنویسید و به او بدهید تا به عنوان یک ویراستار،‌ اشتباهات املایی یا گرامری را برطرف کند و جمله‌بندی‌ها را بهبود بخشد.

به عنوان مثال، اگر بخواهید در مورد خاطره‌ای خاص بنویسید، هوش مصنوعی می‌تواند بر اساس خاطراتی که شما تعریف ‌کنید، پاراگراف‌هایی را بنویسد که درباره احساسات شماست. یا به شما پیشنهاداتی برای بهتر کردن جمله‌بندی‌ها و لحن نامه بدهد. هوش مصنوعی حتی می‌تواند ایده‌هایی برای شروع نامه ارائه دهد، مانند یک داستان کوتاه یا یک توصیف عاشقانه از احساسات شما نسبت به همسرتان.

    ساخت یک اثر هنری با هوش مصنوعی

    ابزارهای هوش مصنوعی قادر هستند برایتان اثر هنری فوق العاده ای بسازند. مثلا در میدجرنی می‌توانید عکس خودتان و همسرتان را بدهید تا برایتان یک تبدیل به کارت پستال کند یا یک سری عکس های دونفره به او بدهید که تبدیل به یک ویدیوی کوتاه کند و یک آهنگ هم بگذارد.

    اکانت هوش مصنوعی خودش هدیه است!

    ابزارهای هوش مصنوعی این روزها در همه مشاغل و حرفه‌ها کاربرد دارند و خرید اشتراک یکی از آن‌ها برای همسرتان می‌تواند بهترین هدیه باشد،‌ یک هدیه دیجیتالی جالب!

    مثلا اگر همسر شما یک معمار،‌ نقاش،‌ طراح،‌ گرافیست و هنرمند است خرید اکانت میدجرنی یک هدیه عالی برای اوست.

    اگر همسرتان برنامه نویس است خرید اکانت chatgpt 4 یکی از بهترین هدیه‌ها برای اوست چراکه عصای دست و دستیار پرکاربردی است.