اپل تصمیم دارد برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی اپ استور، از هوش مصنوعی کمک بگیرد.

به گزارش Business Insider اپل بر روی یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی آزمایشی را شروع کرده که به‌طور خودکار تصمیم می‌گیرد هر تبلیغ را کجای اپ استور قرار دهد. با کمک این ابزار هوش مصنوعی تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بودجه، هزینه به ازای هر مشتری، مخاطبان مورد نظر و کشورهایی که می خواهند هدف قرار دهند را مشخص کنند. سپس الگوریتم اپل به طور خودکار موثرترین مکان تبلیغات را در قالب‌های موجود اپ استور تعیین می‌کند.

این ابزار عملکردی مشابه پلتفرم‌های Performance Max Google  و Meta’s Advantage+ دارد.