شما هم از خواندن فایل های پی‌دی‌اف‌ خوشتان نمی‌آید و از خواندنش تا جایی که می‌شود از آن فرار می‌کنید؟ خب نگران نباشید هوش مصنوعی برایتان پی‌دی‌اف‌ هایتان را می‌خواند و به شما خلاصه و تمییز تحویل می‌دهد!

مجهز شدن ادوبی به هوش مصنوعی

به نقل از cnbc ادوبی در حال کار روی ارتقای نرم افزار آکروبات خود با هوش مصنوعی است تا کاربران بتوانند راحت‌تر و آسان‌تر با فایل های پی دی اف خود کار کنند.

این ابزار نوآورانه جدید، که با عنوان “دستیار هوش مصنوعی آکروبات” شناخته می‌شود، به عنوان یک سیستم پیشرفته مکالمه‌ای فعالیت می‌کند که قادر است یک سری وظایف را با دقت بالا اجرا کند؛‌ از جمله:

خلاصه‌ کردن فایل‌ها

دستیار هوش مصنوعی می‌تواند خیلی سریع و با دقت محتوای فایل پی دی اف شما را مطالعه کند و یک خلاصه کوتاه و مفهوم به شما تحویل دهد.

پاسخ به سوالات

کاربران حتی می‌توانند فایل پی دی اف را به دستیار ادوبی بدهند و درباره آن سوال بپرسند و دستیار هوش مصنوعی پاسخ‌های دقیق و مرتبط به آن‌ها بدهد.

پیشنهاد محتوا

این دستیار می‌تواند پی دی اف شما را بخواند و بر اساس آن اطلاعات مرتبطی را به شما پیشنهاد دهد.

برای چه کسانی در دسترس است؟

در حال حاضر این ابزار برای کاربران Acrobat Standard و Pro با اشتراک‌های فردی یا تیمی و همچنین برای کاربران نسخه آزمایشی Acrobat Pro در دسترس است. فعلا این دستیار دستیار از فایل های پی دی اف به زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، اما قرار است به زودی زبان‌های بیشتری به آن اضافه شود.

نظر شما درباره این ابزار چیست و آیا برای شما هم کاربردی است؟