اپل در رویداد معرفی آیفون های سری جدید خود، آیفون 15 پرو را به عنوان یک کنسول بازی قابل حمل معرفی کرده است. اپل برای تولید آیفون 15 پرو از یکسری پردازنده ها و قطعات دیگر استفاده کرده که آیفون 15 پرو را به بهترین کنسول بازی دستی تبدیل کرده است.

با خرید آیفون 15 یک علاوه بر یک گوشی پرچمدار یک کنسول بازی  هم خواهید داشت. در ساخت ایفون 15 پرو از چیپ پردازنده‌ای استفاده شده که به عنوان سریع‌ترین پردازنده موجود در بازار برای گوشی های همراه یاد شده است. در کل این مدل گوشی ارتقا های زیادی داشته و در آن از پورت USB-C جدید هم استفاده شده است. در ادامه متوجه خواهید شد که چرا این مدل آیفون بهترین کنسول بازی قابل حمل است.

به لطف پورت USB-C جدید موجود بر روی آیفون 15، شما می‌توانید کنترلر بازی خود را به آیفون 15 متصل کرده و لذت بردن از بازی‌هایی با FPS بالا و ماموریت‌های مهم مانند سن آندریاس را تجربه کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ی بازی را به یک سطح جدید برسانید و از امکانات بیشتری در دنیای بازی‌ها بهره‌مند شوید.

چرا آیفون 15 پرو بهترین کنسول دستی است؟

چیپ A17  آیفون 15 پرو یک GPU شش هسته ای دارد که آن را به یک کنسول دستی تبدیل کرده است و می تواند از چندین بازی پشتیبانی کند. این مدل گوشی به طور طبیعی می تواند به طور طبیعی چند بازی AAA مانند بازسازی Resident Evil 4، Assassin’s Creed Mirage و Death Stranding را پشتیبانی کند. برخی از این بازی ها قابلیت پشتیبانی از ریتریسینگ نورپردازی هم دارند.

نمایندگان اپل گفتند که به راحتی می توانید بازی های گرافیکی پیچیده را با این دستگاه کوچک انجام دهید و نگرانی ای نداشته باشید!!

البته با وجود مشکلاتی که پس از عرضه آیفون 15 به وجود آمده مثل مشکل داغ شدن بیش از حد باتری و سوختگی نمایشگر کاربران را با ترس از خرید این مدل آیفون روبرو کرده است. همچنین با وجود چنین مشکلاتی انجام بازی ها سنگین با چنین گوشی ای منطقی نیست. اما به هر حال این ادعا ها و حرفایی است که از سمت اپل و مدیران آن منتشر شده است و این حرف ها عکس تجربه کاربران است.

ادعاهای مدیران اپل در مورد آیفون 15

البته تیم ملیت، قائم مقام معماری پتلفرم اپل گفته که گرافیک به کار رفته در آیفون 15 پرو بسیار قدرتمند است و هم چنین در ادامه گفته: ” ما مجموعه ای بی نقص به توسعه دهندگان ارائه می دهیم. آن ها از لحاظ تئوری می توانند تئوری می‌توانند با این گرافیک شگفت‌انگیز، پشت گوشی را بسوزانند و سوراخی در آن ایجاد کنند؛ اما اما اجازه‌ی چنین کاری را نمی‌دهیم.

در ادامه مدیر ارشد اپل می گوید که آیفون 15 پرو دارای پردازنده بهینه و سیستم خنک کننده است که نمی تواند بیش از حد داغ کند. او ادعا کرده گوشی آیفون 15 پرو عملکرد قدرتمند و شارژدهی طولانی دارد و طوری طراحی شده که بتوانید به راحتی دست بگیرید و تجربه ای لذت بخش از گیمینگ داشته باشید.