بازی محبوب و پرطرفدار Prince of Persia جدیدترین بازی Dead Cells است که از شرکت Evil Empire عرضه شده و سبک روگلایت دارد. به طور کلی بازی Prince of Persia توانسته از زمان عرضه موفقیت های زیادی را از آن خود کند.

نویسنده در سایت techradar اینطور بیان می‌کند که با وجود اینکه فقط در حد نیم ساعت این بازی را انجام داده اما متوجه فوق‌العاده بودن آن شده و فرمت «جنگیدن، مردن، و تکرار» که در این سری از بازی تکرار شده بسیار مناسب است. این بازی به قدر توانسته نویسنده را مجذوب کند که از عرضه زودتر آن متعجب بود. ترکیبی از مبارزه، پلتفرمینگ روان، و عناصر روگلایت بازی Prince of Persia را خیلی خاص تر کرده است.

آشنایی با فضای بازی Rogue Prince of Persia

در بازی Rogue Prince of Persia، نقش شاهزاده به شما داده می شود و قدرت هایی از جاودانگی از طریق یک جواهر سحر آمیز در اختیار شما قرار می گیرد. جواهری که به شاهزاده داده شده او را به آخرین مکان امنی که در آن بوده می‌برد. این ویژگی برای توجیه چرخه مرگ دائمی در زمینه داستانی بازی به کار گرفته شده است. در این بازی شاهزاده باید با استفاده از قدرت‌هایی که به او داده شده، مردمانش را از سرنوشت وحشتناک خلاص کند. در سراسر این بازی میزان خطرات بالا و هیجان انگیز بودن را حس خواهید کرد.

سبک بازی Rogue Prince of Persia در مبارزات بسیار سریع است و گزینه‌های زیادی هم برای تعامل با محیط و به‌کارگیری تکنیک‌ها به شما داده می‌شود تا بتوانید در نقش شاهزاده حملات ترکیبی انجام دهید. همچنین می‌توانید حملات قدرتمندتری را با زدن یک دکمه داشته باشید.

در این بازی سلاح های مختلفی به شما داده می شود و می توانید حرکات و حملات متنوعی را تجربه کنید. شمشیرهای دوگانه استاندارد، پرتاب نیزه ها برای سوراخ کردن دشمنان و یک شمشیر بزرگ برای از بین بردن دشمنان که به سپر مجهز است، از جمله تجهیزاتی است که در اختیار شاهزاده قرار می گیرد.

مبارزه شاهزاده خیلی جذاب تر از همیشه است؛ او می تواند با یک لگد دشمنان را به دیوار بچسباند و آن ها را مبهوت سازد، آن‌ها را به لبه پرتگاه ببرد و…

با وجود تمام ویژگی هایی که این بازی دارد، یکسری آسیب ها و موارد هم متوجه شما خواهد شد؛ البته طرفداران امیدوارند که این مشکل در بازی جدید برطرف شود.

زمان عرضه بازی Rogue Prince of Persia

از دمو بازی که تاکنون منتشر شده نمی توانیم چیز زیادی برداشت کنیم اما علاوه بر مواردی که گفته شد، وجود یکسری ماموریت های فردی هم حدس زدیم.

بازی Rogue Prince of Persia در تاریخ 14 می در استیم راه اندازی می شود و می توانید این بازی را از حالا به لیست بازی های خود اضافه کنید.

در دنیای گیم، خبرهای خوب و بد زیادی به گوش می رسد؛ مثل حذف شخصیت‌های اصلی Mortal Kombat 1 که تنش های زیادی را برای طرفداران این بازی ایجاد کرد.